Problém s VOIP D-Link DVA-G3671B

Rady pro odstranění potíží při nefunkčnosti služby.

Problém s VOIP D-Link DVA-G3671B

Příspěvekod Cabot » pon 14. bře 2016 16:29:15

Dobrý den,
připojil jsem klasický telefon na D-Link DVA-G3671B a všechno se zdá se být v pořádku - v administraci FAYN je zařízení aktivní a lze z něj telefonovat.
Avšak nastávají problémy dvojího druhu:
1) Pokud druhá strana hovor položí, ozve se klasický obsazovací tón, po položení sluchátka je nutné počkat asi dalších cca 20 sekund, aby bylo možné slyšet volnou linku. Po opětovném vytáčení čísla se však již nelze dovolat - ozve se klasický trojtón pro neexistenci čísla. Na tento problém pomohl až restart routeru.
2) Pokud během zvonění sluchátko položím, na druhé straně telefon stále vyzvání, hovor lze zvednout a je mi účtován.

Můj identifikátor k službě: 322518209
Hovor po kterém nastal
problém 1) v 13.03.2016 14:50 2) 13.03.2016 15:44

Mé aktuální nastavení routeru naleznete jako obrázek v příloze.

Router má nejnovější dostupný firmware (http://www.o2.cz/osobni/241789-telefony ... b=download)

Předem děkuji za nějakou radu. Je možné toto chování nějak ovlivnit nebo se to svede na špatný firmware routeru (což mi prřijde zvláštní, aby nefungovaly tak základní věci)?
Přílohy
voip.png
voip.png (91.16 KiB) Zobrazeno 8483 krát
Cabot
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 14. bře 2016 16:11:30

Zpět na Odstranění nefunkčnosti služby

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron