Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Rady pro odstranění potíží při nefunkčnosti služby.

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod ipacholik » sob 02. lis 2013 9:15:49

k čemu je toto fórum, když případná odpověď od operátora přijde pouze autorovi dotazu a ostatním uživatelům se nezobrazí???
ipacholik
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 02. lis 2013 8:47:53

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod dmullerova02 » ned 29. pro 2013 10:35:30

Neustále se opakující problém s nedostupným seznamem hovorů. Před nějakou dobou jsem tu založila příspěvek s dotazem na tento problém ale ten byl po krátké době smazán. Seznam prostě z nějakých důvodů funguje selektivně na některých účtech, a to asi na přeskáčku. Prostě po 1.4 platí: když něco neumím, tak se nepouštím do žádných větších akcí. :twisted:
dmullerova02
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte 03. pro 2013 14:24:18

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Lukáš Honek » úte 07. led 2014 15:03:35

Výpis hovorů je nyní plně funkční na všech účtech.
Uživatelský avatar
Lukáš Honek
 
Příspěvky: 65
Registrován: stř 24. dub 2013 15:41:08
Bydliště: FAYN Telecommunications

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod obcan_K » čtv 23. led 2014 18:30:26

Dobry den.
Vsimam se, ze uz druhy den se nemuzu prihlasit na "muj.fayn"
Stranka nedostupna!
Prosim, o opravu.

Dekuji
obcan_K
 

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Krysovi » pát 24. led 2014 10:44:44

Dobrý den
mám telefon WELL 8820IP a po přepojení na nový systém se mi odchozí hovory ukončují po 33 sec. včera jsem uskutečnil 4 hovory na jedno číslo, abych se mohl domluvit místo jednoho 2 minutového hovoru. Prosím co mám v tomto telefonu nastavit aby to fungovalo??
Také se nemohu připojit na svůj účet muj.fayn.cz a nyní se ani na číslo 564034170 nedovolám z 5640441144 což je též fayn
S pozdravem Krýsa 564034170
Krysovi
 

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Lukáš Honek » pát 24. led 2014 16:17:22

Dobrý den, muj.fayn.cz je již dostupný, byl postižen problémem v datacentru.

Rozpojování hovoru po 33 sekundách je typický jev pro staré přístroje, které mají problém pracovat správně s naší novou ústřednou. Můžete nám přístroj poslat na prověření, můžeme vám nabídnout výhodnou koupi moderního přístroje na

http://www.fayn.cz/novinka/srotovne-vym ... -zarizeni/

V každém případě ale doporučím založit váš dotaz běžnou cestou a naši technici vás budou kontaktovat s bližšími informacemi: http://www.fayn.cz/pece-a-podpora/webrequest/
Uživatelský avatar
Lukáš Honek
 
Příspěvky: 65
Registrován: stř 24. dub 2013 15:41:08
Bydliště: FAYN Telecommunications

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod okrizek » úte 25. úno 2014 16:20:40

Lukáš Honek píše:Rozpojování hovoru po 33 sekundách je typický jev pro staré přístroje, které mají problém pracovat správně s naší novou ústřednou. Můžete nám přístroj poslat na prověření, můžeme vám nabídnout výhodnou koupi moderního přístroje na


takže s přístrojem WELL 8820IP máme smůlu ? Je to škoda, v podstatě to je stále funkční IP telefon. A protože ho držím hlavně kvůli matce, která má pevnou linku, aby se mi mohla dovolat, tak se mi nevyplatí kupovat za tisícovku nový. Příchozí volání zatím funguje, odchozí tak musím řešit jinak.
Má cenu ještě sledovat, zda nebude nějaké řešení tohoto problému ?
okrizek
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 11. úno 2014 21:35:29

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Lukáš Honek » úte 25. úno 2014 20:31:29

U některých přístrojů pomohl upgrade firmwaru (např. to pomáhá u Asus VP100). Někdy je to i o pokročilejším nastavení přístroje. Jak jsem psal, ideální je založit dotaz na naší technické lince, tam se do toho kolegové zakousnou přímo ve spolupráci s Vámi...
Uživatelský avatar
Lukáš Honek
 
Příspěvky: 65
Registrován: stř 24. dub 2013 15:41:08
Bydliště: FAYN Telecommunications

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod phutthaisong » stř 14. úno 2018 6:01:55

Gclub je bezpečný a bezpečný způsob, jak hrát online. Nebo si stáhněte program přes Gclub, který mu poskytneme. Můžete si vybrat, zda chcete přehrát, jak chcete, a zda chcete přehrát formát odkazu. Gclub Online prostřednictvím webu je pohodlný se standardním systémem a výkonem po dlouhou dobu. Poskytování pohodlného a přátelského servisu prostřednictvím služby Call Center nebo Gclub Agent 24 hodin denně. Nejrychlejší odkaz na aktualizaci nových hráčů. Konzultace a otevření neomezeného vkladového účtu.
...................................
[url=http://www.s4p4.com/gclub/]gclub[/url]
[url=http://www.s4p4.com/gclub/]gclub[/url]
[url=http://www.s4p4.com/gclub/]gclub[/url]
phutthaisong
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř 14. úno 2018 5:53:26

Předchozí

Zpět na Odstranění nefunkčnosti služby

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron