Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Rady pro odstranění potíží při nefunkčnosti služby.

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Honza » čtv 18. črc 2013 18:03:45

Dobrý den,

problém ale je ten, že většina těchto příznaků se nám projevila:

rozpadáním hovoru po 33 vteřinách
v průběhu hovoru není slyšet hlas alespoň jedné strany
nefunkční příchozí a odchozí hovory
problémy s přepojováním hovorů

Můžete nám tedy poslat konkrétní nebo obecné info k nastavení telefonů Cisco SPA941 pro novou ústřednu?

info@skveleceny.cz

Děkuji
Honza
 

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Martin Kárný » pát 19. črc 2013 10:07:05

Honza píše:Dobrý den,

problém ale je ten, že většina těchto příznaků se nám projevila:

rozpadáním hovoru po 33 vteřinách
v průběhu hovoru není slyšet hlas alespoň jedné strany
nefunkční příchozí a odchozí hovory
problémy s přepojováním hovorů

Můžete nám tedy poslat konkrétní nebo obecné info k nastavení telefonů Cisco SPA941 pro novou ústřednu?

info@skveleceny.cz

Děkuji

Dobrý den,

u tohoto typu jsme žádný z uvedených problémů zatím neobjevili (stejně tak jako u všech zařízení značky Cisco). Nicméně obrázek s nastavením Vám byl odeslán na email.
Martin Kárný
 

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Martin » stř 21. srp 2013 15:45:31

Dobry den,

nasa ustredna Panasonic NCP500 ma problem s tym, ze telefony zostanu zvonit aj napriek tomu, ze druha strana hovor ukonci. Prichadzajuce a odchadzajuce volania su bez problemu. Prosim Vas o pomoc s tymto problemom. Nastavenia su podla Vasich odporucani, ustredna je za HW firewallom.
Martin
 

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Martin Kárný » čtv 22. srp 2013 16:07:14

Martin píše:Dobry den,

nasa ustredna Panasonic NCP500 ma problem s tym, ze telefony zostanu zvonit aj napriek tomu, ze druha strana hovor ukonci. Prichadzajuce a odchadzajuce volania su bez problemu. Prosim Vas o pomoc s tymto problemom. Nastavenia su podla Vasich odporucani, ustredna je za HW firewallom.

Dobrý den,

napište prosím svůj Identifikátor (variabilní symbol), popřípadě jedno z Vašich tel. čísel a situaci rádi prověříme.
Martin Kárný
 

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Návštěvník » čtv 22. srp 2013 21:42:14

Martin Kárný píše:napište prosím svůj Identifikátor (variabilní symbol), popřípadě jedno z Vašich tel. čísel a situaci rádi prověříme.


Identifikator: 350521861
Návštěvník
 

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Martin Kárný » pon 26. srp 2013 12:39:09

Návštěvník píše:
Martin Kárný píše:napište prosím svůj Identifikátor (variabilní symbol), popřípadě jedno z Vašich tel. čísel a situaci rádi prověříme.


Identifikator: 350521861

Dobrý den,

problém se zavěšením hovoru se stává při každém hovoru? Nejlépe by nám pomohlo, pokud byste napsal jaký den a v kolik hodin se problém vyskytl.
Martin Kárný
 

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Návštěvník » pon 26. srp 2013 13:52:34

Martin Kárný píše:
Návštěvník píše:
Martin Kárný píše:
problém se zavěšením hovoru se stává při každém hovoru? Nejlépe by nám pomohlo, pokud byste napsal jaký den a v kolik hodin se problém vyskytl.


Dobry den,

dnes 26.8.2013, cca 13:10.
Návštěvník
 

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod jhmax » stř 04. zář 2013 11:18:04

Dobrý den, přidávám se k nespokojeným zákazníkům, Vaše služby jsou absolutně nespolehlivé, již 3 týdny čekám že mě opět zprovozníte linku 373721403 a vrátíte odebraný kredit který jsem neprovolal (stalo se tak již 3 x, vždy bylo po dlouhé době vráceno a číslo opět fungovalo) a zprovozníte linku. Dnešní den je v pořadí 5 co se k Vám snažím dovolat a to marně, celkem jsem provolal 3:45 min!!! Jednou to zvedl pan Fidler a ujistil mne, že zavolá nazpět a linku zprovozní, do dnešního dne opět žádná odezva a linka mimo provoz. Nespokojení zákazníci mě můžou napsat na tel. 724312331 a podnikneme další kroky s bezplatným převodem čísel a vrácení kreditu od této společnosti.
jhmax
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 11. bře 2013 10:36:11

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod Návštěvník » čtv 12. zář 2013 14:27:16

Návštěvník píše:
Martin Kárný píše:
problém se zavěšením hovoru se stává při každém hovoru? Nejlépe by nám pomohlo, pokud byste napsal jaký den a v kolik hodin se problém vyskytl.
[/quote]

Dobry den,

dnes 26.8.2013, cca 13:10.[/quote]

Dobry den,
pokrocili ste s riesenim mojho poziadavku?
Návštěvník
 

Re: Shrnutí potíží při přechodu na nový systém a stav řešení

Příspěvekod ipacholik » sob 02. lis 2013 9:13:37

Služby jsou zablokované. Můžu přijímat hovory i sms, ale nikam se nedovolám, nenapíšu. Po vložení sim do svého telefonu jsem zkušebně odeslal sms na jiné číslo a druhý den mi přišla sms od FAYN, že mám odchozí služby zablokované. Toto se nezměnilo ani po dobití kreditu a jelikož jsem dobil v pátek večer, vypadá to, že to potrvá minimálně do pondělka. Tedy díky za vaše FAYN služby
Naposledy upravil ipacholik dne sob 02. lis 2013 9:21:05, celkově upraveno 2
ipacholik
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 02. lis 2013 8:47:53

PředchozíDalší

Zpět na Odstranění nefunkčnosti služby

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron