Pomoc s nastavením zařízení

Rady pro odstranění potíží při nefunkčnosti služby.

Pomoc s nastavením zařízení

Příspěvekod Lukáš Honek » pát 03. kvě 2013 15:11:29

Máte potíže s telefonním spojením a zdají se Vám návody pro nastavení telefonu nebo VoIP brány složité? Sami to nezvládnete? Pošlete zařízení k nám, prověříme jeho funkčnost a nastavíme vše na správné hodnoty!

Zařízení pošlete na adresu:

FAYN Telecommunications s.r.o.
Popelova 150/71
620 00, Brno


Na balíček prosíme uveďte značku "NASTAVENÍ" a naši technici zařízení nastaví za Vás.

Balíček musí obsahovat:

• zařízení
• jeho napájecí kabel
• krátký průvodní dopis s popisem závady, číslem Vaší linky a e-mailem
Uživatelský avatar
Lukáš Honek
 
Příspěvky: 65
Registrován: stř 24. dub 2013 15:41:08
Bydliště: FAYN Telecommunications

Zpět na Odstranění nefunkčnosti služby

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron