potřebujete poradit? 910252525

Zde můžete debatovat o čemkoliv.

potřebujete poradit? 910252525

Příspěvekod Vlada » stř 09. črc 2014 14:49:08

Ahoj,
podařilo se někomu z vás někdy dovolat na 910252525? Já už to číslo volal mnohokrát a vždy mě to stálo jen kredit za 15 minut poslouchání hudby. Pak mě to vyhodilo.
Vlada
 

Re: potřebujete poradit? 910252525

Příspěvekod Ryben » stř 09. črc 2014 17:39:14

Včera stejná zkušenost. Po cca 12cti minutách byl hovor ukončen. Jen by mě zajímalo, jestli dostanu ty provolané minuty od Faynu zdarma :o :D
Ryben
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 24. říj 2013 13:44:53

Re: potřebujete poradit? 910252525

Příspěvekod Lukáš Honek » čtv 10. črc 2014 8:45:08

Volání na 910 25 25 25 je z naší VoIP sítě zdarma. Pokud voláte z GSM a do 10 minut se nedovoláte, nad tento čas vám minuty vrátíme. Stačí napsat přes kontaktní formulář z muj.fayn.cz nebo z http://www.fayn.cz/pece-a-podpora/webrequest/
Uživatelský avatar
Lukáš Honek
 
Příspěvky: 59
Registrován: stř 24. dub 2013 15:41:08
Bydliště: FAYN Telecommunications

Re: potřebujete poradit? 910252525

Příspěvekod Ryben » čtv 10. črc 2014 9:32:15

Tak to je super :P

Jen doplním, že dneska dopoledne jsem se dovolal vcelku rychle.....
Ryben
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 24. říj 2013 13:44:53

Re: potřebujete poradit? 910252525

Příspěvekod dasatrnkova » úte 02. zář 2014 12:24:05

Dobrý den,
chci poradit mám trochu chaos v odečtených platbách, první internet mi odečetli z kreditu 26.6.- 80,-, další 25.7. --80,-,23.8. -- 80,- a teď znovu 1.9. opět 80,-, myslela jsem že internet mám vždy zaplacený na měsíc tutíž když ho zaplatím 23.8. tak ho mám do 23.9. a né že mi 1.9 odečtou dalších 80,- a reakce na můj problém byla tahle Dobrý den,

dne 2.9.2014 vám byla aktivována platba na fakturu na základě vaší zaslané smlouvy číslo 20140977.
První faktura vám dojde v polovině měsíce října.
Děkujeme, že jste si pro využívání telekomunikačních služeb vybrali právě naši společnost.

V tom se opravdu nevyznám a není to odpověď na mojí otázku proč mi během 9-ti dnů bylo odečteno 2x 80,- za jeden balíček internetu (mám jedno číslo a jeden internetový balíček)
dasatrnkova
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 02. zář 2014 12:17:48

Re: potřebujete poradit? 910252525

Příspěvekod Lukáš Honek » stř 03. zář 2014 10:11:19

Dobrý den,

systém se snaží srovnat využití datových balíčků na měsíční bázi. Tzn. objednáte např. 25. v měsíci, do konce měsíce nevyčerpáte objem balíčku, takže pokračuje až do 24. v dalším měsíci. Pokud ale vyčerpáte 29. v prvním měsíci, zapne se nový balíček k 1. dalšího měsíce, a pak již pravidelně vždy k prvnímu.

Víme, že je to strašně složité, ale takto to odebíráme od dodavatele. Musíme to lépe a názorněji vysvětlit, snad nějakým nákresem...
Uživatelský avatar
Lukáš Honek
 
Příspěvky: 59
Registrován: stř 24. dub 2013 15:41:08
Bydliště: FAYN Telecommunications

Re: potřebujete poradit? 910252525

Příspěvekod Lukáš Honek » stř 03. zář 2014 15:14:56

Ještě komplexní znění pravidel kolem datových balíčků:

Maximální doba platnosti balíčku je 30 dnů. Dojde-li k vyčerpání v rámci stejného měsíce od okamžiku objednání, aplikuje se FUP 20kb/s. Dojde-li k vyčerpání následující měsíc, balíček se reaktivuje okamžitě. Nová platnost je pak počínaje dnem reaktivace

Deaktivace balíčku probíhá vždy k poslednímu dni měsíce. Je-li platnost balíčku kratší než poslední den měsíce, dojde k objednání dalšího balíčku pro pokrytí doby mezi koncem platnosti balíčku a termínem zrušení balíčku
Uživatelský avatar
Lukáš Honek
 
Příspěvky: 59
Registrován: stř 24. dub 2013 15:41:08
Bydliště: FAYN Telecommunications

Re: potřebujete poradit? 910252525

Příspěvekod ๋Johnwick88 » pát 06. led 2017 10:36:47

Благодаря информационному пакету.

ทางเข้า Gclub
๋Johnwick88
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř 30. lis 2016 12:04:17


Zpět na FAYN pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron