Zůstatek kreditu

Jaké nové služby vám nabízíme a jaké chystáme. A také náměty od vás, co bychom mohli zlepšit.

Zůstatek kreditu

Příspěvekod shmack » stř 04. lis 2015 16:30:55

Dobrý den,
zjišťování zůstatku kreditu pouze přes zákaznickou zónu je nevhodné, nedoostačující a dalších monoho NE..
Bohužel si myslím, že u vás nefunguje komunikace. Když jsme před dvěmi lety k FAYNu přecházeli, tak jsme byly chlácholeni, že systém hlášení o nízkém kreditu před uskutečněním volání bude. Není. Tak aspoň tu je ta možnost, že mám staženou mobilní aplikaci FAYN a tam se dozvím zbývající kredit. Ano, ale! Ale to musím mít aktivní VOIP číslo, jinak kredit apka nezobrazí. Na půl roku je přidělené VOIP číslo je aktivní, pak z důvodu nevyužití se zablokuje (zaparkuje). Klidně, když jej nevyužívám. Ale my chceme jednoduchý způsob k informaci o stavu kreditu! Již dvakrát jsem žádal podporu o aktivaci VOIP, abychom měli přístup ke stavu kreditu. Pokaždé to zaktivovali, jednou se dušovali, že to označili navypínat. Jak myslíte, že jsem dopadnul?
Milý FAYNe, už mě to štve, žádám o jednoduchý způsob zjištění stavu kreditu. Změňte apku, neparkujte VOIP čísla, kupte SW, který mě před hovovrem bude informovat o potřeby dobití, ... - je mi to jedno. Avšak současný stav je pro mne dlouhodobě nepřijetelný.
Děkuji, Šebesta
shmack
 

Re: Zůstatek kreditu

Příspěvekod Lukáš Honek » pon 09. lis 2015 12:21:48

Dobrý den, souhlasím s Vámi. Bohužel máme situaci komplikovanou sdílením kreditu mezi VoIP a GSM a dalšími věcmi. Ale nyní se již na notifikaci stavu kreditu opravdu dostala řada a pracuje se na ní.
Uživatelský avatar
Lukáš Honek
 
Příspěvky: 65
Registrován: stř 24. dub 2013 15:41:08
Bydliště: FAYN Telecommunications

Re: Zůstatek kreditu

Příspěvekod csasoongner » pon 09. led 2017 9:23:32

csasoongner
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon 09. led 2017 9:10:57


Zpět na FAYN novinky a náměty

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron