Fayn mobilní tarify

Dotazy k možnostem služby, telefonním číslům, kreditu, fakturaci a podobně.

Re: Fayn mobilní tarify

Příspěvekod Martin Kárný » čtv 22. srp 2013 12:44:14

RobertM80 píše:Dobrý den

Měl bych pár dotazů. Přemýšlím, že bych k vám přešel se svým mobilním číslem ale než se tak rozhodnu chci zjistit informace okolo. Byl bych nový zákazník.

1) Smlouva je tedy na dobu neurčitou ?
2) Kolik se platí za případný odchod od vás např. po roce, dvou letech atd..
3) Pokud bych platil kreditem předem, a měl vyšší kredit a rozhodl se odejít kredit mi bude vrácen ? a jak? Či snad propadne?
4) Pokud bych se rozhodl pro tarif např. Medium, nikde v popisu není napsáno kdy se zaplatí kredit? ( např. v den získání SIMky, nebo týden před příchodem SIMky, nebo na konci prvního měsíce atd..)
5) Jakým způsobem mě bude dodána SIMka? Je nutný osobní odběr, nebo pokud bych byl mimo republiku bude stačit plná moc?
6) Umožnujete další funkce a služby zdarma? ( např. přeposílání posílání z emailu nebo aspoň hlavičku mailu do SMS, info SMS o zmeškaných hovorech když budu mít výplí telefon, přesměrování atd.. )

Děkuji

Dobrý den,

1) Ano.
2) Nic.
3) Kredit je nevratný.
4) Po dokončení objednávky tarifu se Vám vytvoří účet spolu s Identifikátorem, který zároveň slouží i jako variabilní symbol pro dobití kreditu. Tedy ihned poté si kredit můžete dobít. Volné minuty u tohoto tarifu se přičítají vždy první den v měsíci. Zároveň se tak z kreditu odečte i měsíční paušál. Pokud v tento den není výše kreditu minimálně ve výši měsíčního paušálu, volné minuty se nepřičtou.
5) SIM karty posíláme poštou doporučeně. Plná moc není potřeba.
6) Z uvedených funkcí podporujeme info o zmeškaných hovorech v případě nedostupnosti a také funkci přesměrování.

Doporučoval bych si také pročíst sekci Často kladené otázky na našich stránkách http://www.fayn.cz/pece-a-podpora/casto-kladene-otazky/
Martin Kárný
 

Re: Fayn mobilní tarify

Příspěvekod Martin Kárný » čtv 22. srp 2013 12:45:06

Petr píše:Dobrý den,

pod jakým operátorem fungují mobilní služby?

Dobrý den,

pod operátorem Vodafone.
Martin Kárný
 

Re: Fayn mobilní tarify

Příspěvekod Kousek » ned 25. srp 2013 22:05:28

Martin Kárný píše:
RobertM80 píše:Dobrý den

Měl bych pár dotazů. Přemýšlím, že bych k vám přešel se svým mobilním číslem ale než se tak rozhodnu chci zjistit informace okolo. Byl bych nový zákazník.

1) Smlouva je tedy na dobu neurčitou ?
2) Kolik se platí za případný odchod od vás např. po roce, dvou letech atd..
3) Pokud bych platil kreditem předem, a měl vyšší kredit a rozhodl se odejít kredit mi bude vrácen ? a jak? Či snad propadne?
4) Pokud bych se rozhodl pro tarif např. Medium, nikde v popisu není napsáno kdy se zaplatí kredit? ( např. v den získání SIMky, nebo týden před příchodem SIMky, nebo na konci prvního měsíce atd..)
5) Jakým způsobem mě bude dodána SIMka? Je nutný osobní odběr, nebo pokud bych byl mimo republiku bude stačit plná moc?
6) Umožnujete další funkce a služby zdarma? ( např. přeposílání posílání z emailu nebo aspoň hlavičku mailu do SMS, info SMS o zmeškaných hovorech když budu mít výplí telefon, přesměrování atd.. )

Děkuji

Dobrý den,

1) Ano.
2) Nic.
3) Kredit je nevratný.
4) Po dokončení objednávky tarifu se Vám vytvoří účet spolu s Identifikátorem, který zároveň slouží i jako variabilní symbol pro dobití kreditu. Tedy ihned poté si kredit můžete dobít. Volné minuty u tohoto tarifu se přičítají vždy první den v měsíci. Zároveň se tak z kreditu odečte i měsíční paušál. Pokud v tento den není výše kreditu minimálně ve výši měsíčního paušálu, volné minuty se nepřičtou.
5) SIM karty posíláme poštou doporučeně. Plná moc není potřeba.
6) Z uvedených funkcí podporujeme info o zmeškaných hovorech v případě nedostupnosti a také funkci přesměrování.

Doporučoval bych si také pročíst sekci Často kladené otázky na našich stránkách http://www.fayn.cz/pece-a-podpora/casto-kladene-otazky/


Dobrý den,

měl bych také otázky k bodu 3. Jsem váš zákazník a využívám nějaký čas VoIP, mám pod svým účtem dvě pevné linky. V klientské zóně vidím výši kreditu. Chci k Vám přejít s mobilním číslem. A teď otázky.
- Je kredit sdílený pro GSM i VoIP čísla? Půjde zjistit výše kreditu z mobilu (*22#) a jestli ano, vrátí se mi výše kreditu včetně toho, co mám momentálně nabito u VoIP čísel?
- Nevratný kredit - co se stane s kreditem, pokud budu chtít od Vás s GSM číslem odejít a zachovat VoIP služby?
- podmínka dobití u tarifu Basic 1x za 3 měsíce - v současné době u VoIP linek mi také automaticky nerušíte účet, když kredit často nedobiju. To bude tato "dobíjecí" podmínka u GSM tarifu Basic opravdu tak striktně vyžadována? Tím by tento tarif vlastně stál 66,- měsíčně.
Mohli byste tento dotaz přidat do sekce FAQ? :-)
Díky, Jan Kus
Kousek
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř 03. črc 2013 13:40:59

Re: Fayn mobilní tarify

Příspěvekod petrr » pon 26. srp 2013 7:02:00

Dobrý den, líbí se mi tarif TOP a možnost volat přes internet v telefonu. Jen mi není jasné pár věcí:
1. Nastavím si telefon na voip a občas budu volat přes mobil, občas přes voip. Jak se mi bude strhávat kredit u tarifu TOP?
Když budu např. volat minutu přes voip, tak se mi nejdříve strhne minuta ze 150minut TOP? Nebo se voip hovory strhávají zvlášť?

2. Chci přenést své stávající mobilní číslo, budu mít stejné číslo pro voip nebo jiné?

Díky za info, pěkný den :-)
petrr
 

Re: Fayn mobilní tarify

Příspěvekod petrr » pon 26. srp 2013 7:08:46

poslední dotaz:
3. Když koupím 3simky pro mojí rodinu, budeme mít volání mezi sebou v rámci sítě zdarma?
Volání není zdarma, je účtováno jako volání na mobilní síť, tedy 1 Kč/min včetně DPH v rámci tarifu TOP.
petrr
 

Re: Fayn mobilní tarify

Příspěvekod Martin Kárný » pon 26. srp 2013 12:32:50

Kousek píše:
Martin Kárný píše:
RobertM80 píše:Dobrý den

Měl bych pár dotazů. Přemýšlím, že bych k vám přešel se svým mobilním číslem ale než se tak rozhodnu chci zjistit informace okolo. Byl bych nový zákazník.

1) Smlouva je tedy na dobu neurčitou ?
2) Kolik se platí za případný odchod od vás např. po roce, dvou letech atd..
3) Pokud bych platil kreditem předem, a měl vyšší kredit a rozhodl se odejít kredit mi bude vrácen ? a jak? Či snad propadne?
4) Pokud bych se rozhodl pro tarif např. Medium, nikde v popisu není napsáno kdy se zaplatí kredit? ( např. v den získání SIMky, nebo týden před příchodem SIMky, nebo na konci prvního měsíce atd..)
5) Jakým způsobem mě bude dodána SIMka? Je nutný osobní odběr, nebo pokud bych byl mimo republiku bude stačit plná moc?
6) Umožnujete další funkce a služby zdarma? ( např. přeposílání posílání z emailu nebo aspoň hlavičku mailu do SMS, info SMS o zmeškaných hovorech když budu mít výplí telefon, přesměrování atd.. )

Děkuji

Dobrý den,

1) Ano.
2) Nic.
3) Kredit je nevratný.
4) Po dokončení objednávky tarifu se Vám vytvoří účet spolu s Identifikátorem, který zároveň slouží i jako variabilní symbol pro dobití kreditu. Tedy ihned poté si kredit můžete dobít. Volné minuty u tohoto tarifu se přičítají vždy první den v měsíci. Zároveň se tak z kreditu odečte i měsíční paušál. Pokud v tento den není výše kreditu minimálně ve výši měsíčního paušálu, volné minuty se nepřičtou.
5) SIM karty posíláme poštou doporučeně. Plná moc není potřeba.
6) Z uvedených funkcí podporujeme info o zmeškaných hovorech v případě nedostupnosti a také funkci přesměrování.

Doporučoval bych si také pročíst sekci Často kladené otázky na našich stránkách http://www.fayn.cz/pece-a-podpora/casto-kladene-otazky/


Dobrý den,

měl bych také otázky k bodu 3. Jsem váš zákazník a využívám nějaký čas VoIP, mám pod svým účtem dvě pevné linky. V klientské zóně vidím výši kreditu. Chci k Vám přejít s mobilním číslem. A teď otázky.
- Je kredit sdílený pro GSM i VoIP čísla? Půjde zjistit výše kreditu z mobilu (*22#) a jestli ano, vrátí se mi výše kreditu včetně toho, co mám momentálně nabito u VoIP čísel?
- Nevratný kredit - co se stane s kreditem, pokud budu chtít od Vás s GSM číslem odejít a zachovat VoIP služby?
- podmínka dobití u tarifu Basic 1x za 3 měsíce - v současné době u VoIP linek mi také automaticky nerušíte účet, když kredit často nedobiju. To bude tato "dobíjecí" podmínka u GSM tarifu Basic opravdu tak striktně vyžadována? Tím by tento tarif vlastně stál 66,- měsíčně.
Mohli byste tento dotaz přidat do sekce FAQ? :-)
Díky, Jan Kus

Dobrý den,

kredit je sdílený pro GSM i VoIP. Výše kreditu lze zjistit pouze v Zákaznické zóně. Ano, podmínkou je dobít si 1x za 3 měsíce kredit.
Martin Kárný
 

Re: Fayn mobilní tarify

Příspěvekod Martin Kárný » pon 26. srp 2013 12:34:15

petrr píše:Dobrý den, líbí se mi tarif TOP a možnost volat přes internet v telefonu. Jen mi není jasné pár věcí:
1. Nastavím si telefon na voip a občas budu volat přes mobil, občas přes voip. Jak se mi bude strhávat kredit u tarifu TOP?
Když budu např. volat minutu přes voip, tak se mi nejdříve strhne minuta ze 150minut TOP? Nebo se voip hovory strhávají zvlášť?

2. Chci přenést své stávající mobilní číslo, budu mít stejné číslo pro voip nebo jiné?

Díky za info, pěkný den :-)

Dobrý den,

kredit je sdílený jak pro VoIP, tak i GSM. Stejně tak i volné minuty, pokud tedy budete volat přes VoIP, volné minuty se budou strhávat, stejně tak i při volání přes GSM.
Martin Kárný
 

Re: Fayn mobilní tarify

Příspěvekod Kousek » stř 28. srp 2013 16:15:56

Martin Kárný píše:
Kousek píše:
Dobrý den,

měl bych také otázky k bodu 3. Jsem váš zákazník a využívám nějaký čas VoIP, mám pod svým účtem dvě pevné linky. V klientské zóně vidím výši kreditu. Chci k Vám přejít s mobilním číslem. A teď otázky.
- Je kredit sdílený pro GSM i VoIP čísla? Půjde zjistit výše kreditu z mobilu (*22#) a jestli ano, vrátí se mi výše kreditu včetně toho, co mám momentálně nabito u VoIP čísel?
- Nevratný kredit - co se stane s kreditem, pokud budu chtít od Vás s GSM číslem odejít a zachovat VoIP služby?
- podmínka dobití u tarifu Basic 1x za 3 měsíce - v současné době u VoIP linek mi také automaticky nerušíte účet, když kredit často nedobiju. To bude tato "dobíjecí" podmínka u GSM tarifu Basic opravdu tak striktně vyžadována? Tím by tento tarif vlastně stál 66,- měsíčně.
Mohli byste tento dotaz přidat do sekce FAQ? :-)
Díky, Jan Kus

Dobrý den,

kredit je sdílený pro GSM i VoIP. Výše kreditu lze zjistit pouze v Zákaznické zóně. Ano, podmínkou je dobít si 1x za 3 měsíce kredit.


Prosím ještě odpověď na tu otázku s nevratným sdíleným kreditem. Situace, kdy od Vás budu chtít odejít s GSM číslem, ale zachovat u vás VoIP pevné linky. Co se tedy stane s tím kreditem?
Kousek
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř 03. črc 2013 13:40:59

Re: Fayn mobilní tarify

Příspěvekod Martin Kárný » čtv 29. srp 2013 10:03:23

Kousek píše:
Martin Kárný píše:
Kousek píše:
Dobrý den,

měl bych také otázky k bodu 3. Jsem váš zákazník a využívám nějaký čas VoIP, mám pod svým účtem dvě pevné linky. V klientské zóně vidím výši kreditu. Chci k Vám přejít s mobilním číslem. A teď otázky.
- Je kredit sdílený pro GSM i VoIP čísla? Půjde zjistit výše kreditu z mobilu (*22#) a jestli ano, vrátí se mi výše kreditu včetně toho, co mám momentálně nabito u VoIP čísel?
- Nevratný kredit - co se stane s kreditem, pokud budu chtít od Vás s GSM číslem odejít a zachovat VoIP služby?
- podmínka dobití u tarifu Basic 1x za 3 měsíce - v současné době u VoIP linek mi také automaticky nerušíte účet, když kredit často nedobiju. To bude tato "dobíjecí" podmínka u GSM tarifu Basic opravdu tak striktně vyžadována? Tím by tento tarif vlastně stál 66,- měsíčně.
Mohli byste tento dotaz přidat do sekce FAQ? :-)
Díky, Jan Kus

Dobrý den,

kredit je sdílený pro GSM i VoIP. Výše kreditu lze zjistit pouze v Zákaznické zóně. Ano, podmínkou je dobít si 1x za 3 měsíce kredit.


Prosím ještě odpověď na tu otázku s nevratným sdíleným kreditem. Situace, kdy od Vás budu chtít odejít s GSM číslem, ale zachovat u vás VoIP pevné linky. Co se tedy stane s tím kreditem?

Dobrý den,

pokud budete odcházet pouze s mobilním číslem a VoIP linky budete u nás dále využívat, kredit zůstane a bude využíván jako kredit pevné linky.
Martin Kárný
 

Re: Fayn mobilní tarify

Příspěvekod eee » pát 06. zář 2013 18:08:31

Martin Kárný píše:
sypeckyp píše:Dobrý den,
v rámci tarifu Top je deklarováno 150 volných minut. Jsou tyto minuty použitelné pro volání do všech mobilních sítí? Nikde jsem nenašel, že by měly být jen pro volání do sítě Fayn. Děkuji za odpověď.
Petr Sypecký

Dobrý den,

ano, jedná se o volné minuty do všech mobilních sítí.


jedná se o minuty do mibilních sítí nebo do mobilních i pevných?
eee
 

PředchozíDalší

Zpět na Vše o službě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron