Přenesení stávajícího telefonního čísla (pevná, mobil)

Dotazy k možnostem služby, telefonním číslům, kreditu, fakturaci a podobně.

Re: Přenesení stávajícího telefonního čísla

Příspěvekod Martin Kárný » stř 29. kvě 2013 9:59:38

tomba píše:Také jsem si přenesl číslo od O2. Mám na jeden tarif dvě čísla jedno přenesené a jedno od Faynu. Pokud si zavolám mezi těmito čísly, tak se mi hovorné odečítá 2x.

Dále pokud mi někdo volá na přenesené číslo v rámci VOIP Fayn, tak jsou hovory účtované jako kdyby volal na pevnou.


První situaci prověřují a druhá mi byla zdělena, že to takhle prostě je. Ale nikde na to není upozorněno a asi bych číslo nepřenášel.


Dobrý den,

napište mi prosím svá tel. čísla (popřípadě Identifiáktor - variabilní symbol) a situaci prověříme.
Martin Kárný
 

Re: Přenesení stávajícího telefonního čísla

Příspěvekod tomba » stř 29. kvě 2013 13:49:52

Dobrý den,
tel. čísla jednoho účtu jsou 564565051 a 567218047.
Už to prověřuje paní Michaela Filoušová, psala mi že to pravděpodobně chybou nového softwaru.
Na email Vám mohu zaslat výpis hovorů.

Děkuji za prověření
tomba
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 28. kvě 2013 21:51:21

Re: Přenesení stávajícího telefonního čísla

Příspěvekod Martin Kárný » stř 29. kvě 2013 14:48:33

tomba píše:Dobrý den,
tel. čísla jednoho účtu jsou 564565051 a 567218047.
Už to prověřuje paní Michaela Filoušová, psala mi že to pravděpodobně chybou nového softwaru.
Na email Vám mohu zaslat výpis hovorů.

Děkuji za prověření


Dobrý den,

děkuji za informaci.
Martin Kárný
 

Re: Přenesení stávajícího telefonního čísla

Příspěvekod Hooonza » pon 10. čer 2013 8:17:03

tomba píše:Dále pokud mi někdo volá na přenesené číslo v rámci VOIP Fayn, tak jsou hovory účtované jako kdyby volal na pevnou.
... druhá mi byla zdělena, že to takhle prostě je. Ale nikde na to není upozorněno a asi bych číslo nepřenášel.


Popsané to je: http://www.fayn.cz/tarify/volani-zdarma/
1 Nevztahuje se na čísla přenesená od ostatních operátorů.

Ale není to na https://www.fayn.cz/tarify/preneseni-st ... iho-cisla/, kde by na to měli upozornit zvlášť a kde by to zájemce čekal.

Je fakt, že opatření zrovna nechápu (kromě toho, že operátor by si čísla individuálně musel nastavovat, je to asi moc práce?), nemyslím, že by vnitřní hovory s přenesenými čísly byl nějaký velký byznys. Zato zpoplatnění hovorů s těmito čísly v rámci sítě vypadá hodně divně, když jinak jsou hovory uvnitř sítě zdarma. Když budu chtít zdarma hovory uvnitř sítě, využiju vlastní číslo u Faynu, které při přenosu stejně dostanu při zřízení účtu, a nemusím poplatky řešit u druhého čísla přeneseného. Čili opatření vede jen k tomu, abych přenesené číslo nepoužíval pro vnitřní hovory. Ale možná by nebylo špatné, kdyby Fayn přenesená čísla přece jen začal brát jako svoje všechna ostatní čísla a poplatky u vnitřních hovorů s nimi zrušil. Zákazníci by to určitě hodnotili jako vstřícné gesto :)
Hooonza
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 27. bře 2013 13:40:34

Re: Přenesení stávajícího telefonního čísla

Příspěvekod Martin Kárný » pon 17. čer 2013 12:30:50

Hooonza píše:
tomba píše:Dále pokud mi někdo volá na přenesené číslo v rámci VOIP Fayn, tak jsou hovory účtované jako kdyby volal na pevnou.
... druhá mi byla zdělena, že to takhle prostě je. Ale nikde na to není upozorněno a asi bych číslo nepřenášel.


Popsané to je: http://www.fayn.cz/tarify/volani-zdarma/
1 Nevztahuje se na čísla přenesená od ostatních operátorů.

Ale není to na https://www.fayn.cz/tarify/preneseni-st ... iho-cisla/, kde by na to měli upozornit zvlášť a kde by to zájemce čekal.

Je fakt, že opatření zrovna nechápu (kromě toho, že operátor by si čísla individuálně musel nastavovat, je to asi moc práce?), nemyslím, že by vnitřní hovory s přenesenými čísly byl nějaký velký byznys. Zato zpoplatnění hovorů s těmito čísly v rámci sítě vypadá hodně divně, když jinak jsou hovory uvnitř sítě zdarma. Když budu chtít zdarma hovory uvnitř sítě, využiju vlastní číslo u Faynu, které při přenosu stejně dostanu při zřízení účtu, a nemusím poplatky řešit u druhého čísla přeneseného. Čili opatření vede jen k tomu, abych přenesené číslo nepoužíval pro vnitřní hovory. Ale možná by nebylo špatné, kdyby Fayn přenesená čísla přece jen začal brát jako svoje všechna ostatní čísla a poplatky u vnitřních hovorů s nimi zrušil. Zákazníci by to určitě hodnotili jako vstřícné gesto :)

Dobrý den,

obecně je přidání přenesených čísel do sítě FAYN technické složité a časově náročnější. Proto tento úkon provádíme cca 1x za 6 měsíců, kdy jsou zpětně přenesená čísla přidána.
Martin Kárný
 

Re: Přenesení stávajícího telefonního čísla

Příspěvekod Hooonza » úte 18. čer 2013 7:52:56

Velmi děkuji za vysvětlení, podle Vašeho popisu tedy, po přidání přenesených čísel mezi čísla Fayn již hovory s nimi probíhají jako u běžných čísel v rámci sítě, bez poplatku?
Hooonza
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 27. bře 2013 13:40:34

Re: Přenesení stávajícího telefonního čísla

Příspěvekod Martin Kárný » úte 18. čer 2013 8:57:55

Hooonza píše:Velmi děkuji za vysvětlení, podle Vašeho popisu tedy, po přidání přenesených čísel mezi čísla Fayn již hovory s nimi probíhají jako u běžných čísel v rámci sítě, bez poplatku?

Dobrý den,

ano, je to přesně tak.
Martin Kárný
 

Re: Přenesení stávajícího telefonního čísla (pevná, mobil)

Příspěvekod karlík » pon 02. zář 2013 11:52:25

V rámci úspor jsme provedli změnu operátora pevného internetu (to jsme učinili před týdnem) - takže jsme od O2 odešli a zrušili jsme vše i s pevnou linkou - na telefon se nám už nikdo nedovolá. Chci se zeptat, je možné i za této situace si nechat převést telefonní číslo které jsme měli?
karlík
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 02. zář 2013 11:47:27

Přenesení stávajícího telefonního čísla - mobil

Příspěvekod shmack » pon 02. zář 2013 15:34:42

Zdravím,
převod čísla mobilní sítě, je jíž jiný, než je uveden v prvním příspěvku.
Právě proto bych se rád zeptal:
1, dnes jsem získal přenosové číslo od opuštěného operátora, zaslal jsem jej dopoledne na email info@fayn.cz a čekám na vaši odpověď emailem či SMS, kdy mohu čekat termín přenosu čísla, když celý proces má po novu trvat jen 4 dny?
2, píšete, že zasíláte SIMku do deseti dnů, to budu šest dnů odstřihlý? Asi bych měl mít SIM dřív než se přenos provede. Ale těch deset dnů, je podle starého systému přenosu čísel.:-)
Trochu mě povzbuďte, že to do 4 dnů bude.
Díky, Pavel Š.
shmack
 

Re: Přenesení stávajícího telefonního čísla (pevná, mobil)

Příspěvekod Hooonza » pon 02. zář 2013 15:45:13

karlík píše:V rámci úspor jsme provedli změnu operátora pevného internetu (to jsme učinili před týdnem) - takže jsme od O2 odešli a zrušili jsme vše i s pevnou linkou - na telefon se nám už nikdo nedovolá. Chci se zeptat, je možné i za této situace si nechat převést telefonní číslo které jsme měli?


http://www.fayn.cz/tarify/preneseni-sta ... iho-cisla/
V postupu Fayn zdůrazňuje (modře, ale je to bohužel až dole na stránce), že telefonní číslo u starého operátora nesmí být zrušeno, ani na něj nesmí být podána výpověď - jinak jste o to číslo přišli.
Hooonza
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 27. bře 2013 13:40:34

PředchozíDalší

Zpět na Vše o službě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron