Aktivace účtu

Dotazy k možnostem služby, telefonním číslům, kreditu, fakturaci a podobně.

Aktivace účtu

Příspěvekod Martin Kárný » stř 14. lis 2012 14:51:11

1. Vyberte z nabízených tarifů http://www.fayn.cz/tarify/

2. Vyplňte objednávkový formulář – nejprve své osobní údaje (viz obrázek) (V případě, že nechcete přenést své stávající číslo, ponechte tuto možnost nevyplněnou).V dolní části objednávkového formuláře Zvolte způsob, jakým si přejete za telefonní linku platit - kredit/faktura . (Informace jak si dobít kredit naleznete v sekci Dobití kreditu, jak platit zpětně fakturou naleznete v sekci Fakturace.)

2.1 Máte možnost si vybrat z naší nabídky zařízení (viz obrázek) (nabízíme VoIP telefony, chytré telefony (smartphony), VoIP bránu) a zvolit jeho cenovou variantu:

a) Zařízení bez kreditu.
b) Zařízení s kreditem 500 Kč – po zaplacení zařízení Vám bude na Váš účet připsán kredit 500 Kč, v případě placení fakturou Vám bude tato částka dobropisována.
c) Zařízení zdarma – po zaplacení zařízení zdarma Vám celou uhrazenou částku vrátíme jako kredit na volání, v případě placení fakturou Vám bude tato částka dobropisována.

Podmínky akce
• Čerpání kreditu, získaného v rámci akce Telefon ZDARMA, není časově omezeno.
• Telefon obdržíte přednastavený pro Váš telefonní účet. Stačí zapojit a volat.
• Kredit není možné zpětně proměnit za peníze ani jej rozdělit mezi jiné účty FAYN.
• Kredit lze použít pouze na hovorné a měsíční poplatky u vybraného tarifu.

Pokud nemáte zájem o zakoupení zařízení, klikněte na možnost Bez telefonu.

3. Po dokončení objednávky Vám bude zaslán na uvedený email aktivační odkaz, na který je potřeba do 10 minut kliknout. Kliknutím následně aktivujete Vaší telefonní linku.

4. Poté obdržíte informační email, kde najdete všechny potřebné informace včetně přiděleného čísla Vaší telefonní linky, přihlašovacích údajů do
Zákaznické zóny (viz obrázek).

5. Nyní je Vaše linka aktivovaná a můžete volat. Stačí ji přihlásit do Vašeho zařízení.

Bližší informace pro nastavení vybraných typů naleznete na našem fóru v sekcích: VoIP telefony, VoIP brány, VoIP PC software, mobilní telefony.
Martin Kárný
 

Re: Aktivace účtu

Příspěvekod nový » pon 25. lis 2013 11:33:46

mohl byste mi laskavě říct, proč jsou vaše telefonní linky nefunkční a nikdo na nich nezvedá telefon? V uvedené časy není možno se k vám dovolat, jelikož jsou permanentně obsazeny. Mailová korespondence je taktéž k ničemu, jelikož na ně nikdo nereaguje vyjma zájmu o vaše služby.
Dokonce jsem byl nucen napsat mail vašemu řediteli, ale asi se je mu zatěžko, aby po více jak 14 dnech na nějaký mail zareagoval.
Udělal jsem obrovskou chybu, že jsem si u vás něco objednal. Takovou chybu již neudělám a svou zkušenost budu reprezentovat na všech možných sociálních sítích! :evil:
nový
 

Re: Aktivace účtu

Příspěvekod krobot » ned 29. pro 2013 11:48:12

Dobrý den, uvažuji o přenesení 2 GSM čísel a potřebuji dořešit 2 otázky. Zda je možná platba faktur inkasem? Zda bude dostupná služba sms email (email v podobě 2 sms na telefon) která v síti Vodafone funguje bez problémů.
krobot
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 29. pro 2013 11:42:45

Re: Aktivace účtu

Příspěvekod Lukáš Honek » úte 07. led 2014 15:05:04

Inkaso je možné. Email formou SMS nepodporujeme, je třeba využít externích připomínkových služeb.
Uživatelský avatar
Lukáš Honek
 
Příspěvky: 65
Registrován: stř 24. dub 2013 15:41:08
Bydliště: FAYN Telecommunications

Re: Aktivace účtu

Příspěvekod Manking » úte 30. led 2018 10:15:15

:D :D :D :D

[url=http://www.s4p4.com/gclubslot/]Gclub slot[/url]
[url=http://www.s4p4.com/goldenslot/]Goldenslot[/url]
[url=http://www.s4p4.com/goldclubslot/]Goldclub slot[/url]
Manking
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 30. led 2018 10:12:15


Zpět na Vše o službě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron